مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-29سياسي

فاصله گذاری اجتماعی در بوستان ها و خیابان های نیشابور رعایت نمی شود


علیرضا قامتی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی نیشابور افزود: به خاطر این رفتارها از سوی مردم تحت فشار هستیم و مطالبه عمومی این است که مراکز مذهبی باز شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که چند مکان مذهبی بازگشایی و تست شود تا در زمان بازگشایی عمومی در وضعیت سفید آمادگی لازم داشته باشیم.

وی گفت: اقدامات موثری در آذر و دی ماه سال گذشته برای ذخیره سازی ارزاق عمومی و برخی اقلام دارویی و آمادگی لازم برای بحران اسفند ماه در نیشابور انجام شد.

قامتی با قدردانی از تلاش نظام سلامت، پویش های مردمی و گروه های جهادی برای کمک در مبارزه با کرونا افزود: فرهنگ عمومی شهرستان به گونه ای است که مردم به میدان آمدند و شعور، همگرایی و همدلی خود را نشان دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور نیز گفت: روحانیت و تشکل های مذهبی خود را ملزم به رعایت دستورات ستاد مبارزه با کرونا می دانند و به همین خاطر مساجد، هیات ها و محافل مذهبی تعطیل هستند.

حجت الاسلام علیرضا جوان شیری افزود: طی این مدت در نیشابور 60 هیات و تشکل در برنامه های ستاد مبارزه با کرونا و ستاد رزمایش مواسات مشارکت داشتند و 12 میلیارد ریال کمک های مردمی از سوی نمازگزاران و هیات ها جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گذاری اجتماعی در بوستان ها و خیابان های نیشابور رعایت نمی شود

فاصله گذاری اجتماعی در بوستان ها و خیابان های نیشابور رعایت نمی شود